حضور مدیر کل هواشناسی گلستان در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی

مدیر کل هواشناسی گلستان همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی – ایرنا- حضور یافت و به گفتگوی صمیمی با خبرنگاران نشست.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی گلستان، امان محمد کمالی مدیر کل هواشناسی گلستان با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی نقش هواشناسی و اطلاع‌رسانی به‌موقع و دقیق وضعیت جوی از بستر رسانه‌ها در تامین امنیت غذایی را مهم دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه شعار امسال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده اداره‌کل هواشناسی گلستان با تهیه داده‌های هواشناسی و توصیه‌های جوی و انتشار آن از بستر رسانه‌ها، نقش خود را در ایجاد خودکفایی و تامین امنیت غذایی ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم، احصای مشکلات مردم و ارائه آن به مسئولان و تبیین عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش به سزایی دارند.

مدیرکل هواشناسی گلستان تصریح کرد: رسانه ها همواره با اطلاع رسانی هشدارها و اخبار هواشناسی به سازمان هواشناسی در حفظ جان و مال مردم از خطر مخاطرات جوی کمک کرده اند.

کمالی گفت: در این بین خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان خبرگزاری نظام با انتشار اخبار بی طرفانه، دقیق و سریع کمک زیادی به آگاهی بخشی به جامعه داشته است.